Jelenlegi hely
Információk a cégkivonatról és beszerzéséről
Cégkivonat beszerzése kis túlzással szinte minden héten szükség lehet egy aktívan működő cégnél. Nem árt tehát tisztában lenni azzal, hogy milyen dokumentumról van szó, hogyan, mennyi idő alatt lehet beszerezni.
A cégkivonat feladata, hogy egy vállalkozásnál jelenleg fennálló információkat bizonyítson hiteles formában. Erre azért alkalmas a cégkivonat, mert a cégjegyzékben található aktuális információkat tartalmazza. Ez nagyon fontos a cégkivonat érvényességi idejére nézve is, 30 napig érvényes a dokumentum a kiadástól tekintve. Kevésnek tűnhet a 30 nap, de épp ellenkezőleg, az aktualitás miatt egyre többen a 30 napnál is kevesebb időt határoznak meg érvényességi időként.
A cégkivonat beszerzése nagyon egyszerűen megy, online lehet megvásárolni a dokumentumot, és a kiválasztott cégkivonat típusától függően e-mailben azonnal vagy 1-2 munkanapot követően személyesen fogsz hozzájutni a dokumentumhoz. Ha papír alapú dokumentumról van szó, akkor számolni kell tehát a kiszállítás idejével. Elektronikus cégkivonat esetén pár perc alatt megérkezik, így akár az utolsó pillanatra is lehet hagyni az igénylést. A legtöbb szolgáltató lehetőséget ad arra is, hogy ne saját magunkhoz, hanem a felhasználás helyére küldjék a cégkivonatot, így még több időt lehet megspórolni.
Természetesen számlát lehet kérni a vásárlásról, mivel céges dokumentumról van szó, ezért erre szinte mindenkinek szüksége is lesz. A számlát a megrendelés leadását követően szinte azonnal küldi is a szolgáltató e-mailben.